yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Δήλωση του κ.Τσαϊρίδη :Δεν μπορούν να με προσάψουν τίποτα..



Με σημερινή του δήλωση ο Αντιδήμαρχος Καστοριάς κ.Τσαϊρίδης κάνει λόγο για συντονισμένη προσπάθεια σπίλωσής του και κατασυκοφάντησής του, ενώ υπογραμμίζει ότι δεν μπορεί κανείς να του προσάψει τίποτα.Διαβάστε όλη τη σημερινή τοποθέτηση του Αντιδημάρχου Καστοριάς..



H δήλωση του έχει ως εξής:
Το τελευταίο διάστημα με έκπληξη και αγανάκτηση παρακολουθώ μια συντονισμένη , αναίτια και ακατανόητη εκστρατεία σπίλωσης και κατασυκοφάντησης του ονόματος μου από μερίδα του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου.
Υπηρετώ τα κοινά σχεδόν δύο δεκαετίες και έχω να επιδείξω στην κοινωνία την ανιδιοτελή μου προσφορά την εργατικότητα μου και την εντιμότητα μου. Παρά τις απέλπιδες προσπάθειες για σπίλωση του ονόματός μου τίποτα μεμπτό και παράνομο δεν μπορούν να μου προσάψουν παρά μόνο υπονοούμενα , γενικόλογα χωρίς ίχνος σοβαρότητας, ικανά όμως να πλήξουν την τιμή και την υπόληψη μου στην κοινωνία και να διαταράξουν την οικογενειακή μου γαλήνη.

Στην ενασχόληση μου όλα αυτά τα χρόνια με τα κοινά, κανείς δεν αμφισβήτησε την εντιμότητα μου, το ήθος και το φιλότιμό μου και κανείς δεν με κατηγόρησε για οτιδήποτε , η πορεία μου είναι διαυγής και αποτελεί παρακαταθήκη για την οικογένεια μου.
Λυπούμαι για τον ευτελή τρόπο που κάποιοι επέλεξαν να πλήξουν εμένα και την οικογένειά μου και ντρέπομαι για τον κατήφορο μικρής μερίδας του τύπου και των ηλεκτρονικών μέσων που υιοθετούν και αναπαράγουν χωρίς έρευνα και διασταύρωση ψευδείς και ανεύθυνες φημολογίες.
Επειδή συνεχίζεται ακόμη και σήμερα αυτή η κακόβουλη επίθεση η οποία είναι ξεκάθαρο που στοχεύει και τι συμφέροντα εξυπηρετεί, θέλω να δηλώσω ότι σέβομαι και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη και τους λειτουργούς της και περιμένοντας τα πορίσματα της προανακριτικής διαδικασίας κάνω γνωστό στους συκοφάντες και τα φερέφωνα τους ότι γνωρίζω τα νόμιμα δικαιώματα μου τα οποία και θα ασκήσω για να αποκαταστήσω το κύρος και την υπόληψη μου.

Μετά τιμής
ΤΣΑΙΡΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου